Albeřické chalupy

KONTAKT A FAQ

Jak se s námi můžete spojit? A na co se nejčastěji ptáte?

Jak se s námi můžete spojit? A na co se nejčastěji ptáte?

TELEFON

Můžete volat kdykoliv, pokud nás nezastihnete, zavoláme Vám zpět. 

ADRESA

Cesta autem k nám vede pouze jedna z Horního Maršova, jinudy to nejde!

EMAIL

Na emaily odepisujeme ihned, jak je to možné. Těšíme se na vaše zprávy.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Jsme na Instagramu a Facebooku, kde najdete nejnovější informace a fotografie.

TELEFON

Můžete volat kdykoliv, pokud nás nezastihnete, zavoláme Vám zpět. 

ADRESA

Cesta autem k nám vede pouze jedna z Horního Maršova, jinudy to nejde!

EMAIL

Na emaily odepisujeme ihned, jak je to možné. Těšíme se na vaše zprávy.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Jsme na Instagramu a Facebooku, kde najdete nejnovější informace a fotografie.

TELEFON

Můžete volat kdykoliv, pokud nás nezastihnete, zavoláme Vám zpět. 

ADRESA

Cesta autem k nám vede pouze jedna z Horního Maršova, jinudy to nejde!

EMAIL

Na emaily odepisujeme ihned, jak je to možné. Těšíme se na vaše zprávy.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Jsme na Instagramu a Facebooku, kde najdete nejnovější informace a fotografie.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Než nám napíšete, zkontrolujte nejčastěji kladené otázky, třeba zde najdete odpověď na váš dotaz. Pokud ne, napište nám.

Je možný pobyt s domácími zvířaty?
Bohužel ne. Ač máme zvířata rádi, jejich přítomnost v chalupách si nepřejeme.
Mohu si v chalupě uložit kolo nebo lyže?
Určitě ano, s tím jsme počítali. Chalupy jsou pro kolaře a lyžaře jako dělané. V naší kolárně/lyžárně můžete svá kola zavěsit na naše stojany. Pokud máte elektrokolo je možné jej i dobít s přístupných zásuvek. Nabíjecí kabely předpokládáme máte vlastní, jelikož každé kolo má jiný akumulátor a konektor. Co se týče lyží, ty je také možné zavěsit, a „promáchané“ oblečení vysušit.
Je nutné si brát vlastní ručník či přezuvky?
Co se týká ručníku, ty vám jsou k dispozici od nás. Přezuvek máme několik erárních kusů, kdyby někdo zapomněl, ale předpokládáme, že si vezmete vlastní, jelikož každý máme jiná chodila.
Je k dispozici káva do kávovaru?
Jelikož každý máme jiné chutě, tak kávu vám neposkytujeme. Kávovar je na zrnkovou kávu, co si přivezete, je na vás.
Jak je to s grilem? Je k dispozici? Co dřevěné uhlí?
Ano, gril s veškerým náčiním je k dispozici. Jeden pytel dřevěného uhlí také.
Jaká je kapacita chalupy?
Celková kapacita chalupy je až 15 osob.
Jaké jsou ubytovací podmínky / řád?
Naše ubytovací podmínky včetně ubytovacího řádu naleznete na našich webových stránkách v sekci „ceník a podmínky“, dále je také posíláme emailem s potvrzením rezervace.
Co je / není zahrnuto v ceně pobytu?
V základní ceně pobytu je zahrnuta spotřeba otopného dřeva. Naopak v ceně není zahrnuta spotřeba elektrické energie a rekreační poplatek obci. Při příjezdu se také platí vratná kauce, kterou vám na konci vrátíme v případě, že nezpůsobíte žádnou škodu.
Kdy a na jak dlouho můžeme přijet?
Přijet můžete kdykoliv, pokud je vámi vybraný termín volný. Minimální délka pobytu jsou 2 noci, maximální délka pobytu není nijak omezena. Delší pobyty (týdenní) jsou výhodnější.
Je k dispozici dětská postýlka?
Ano, dětská postýlka je k dispozici. Dále je k dispozici dětská jídelní stolička a dětský koutek s pastelkami a hračkami.
Jak funguje lyžařský vlek vedle chalup?
Lyžařský vlek v blízkosti našeho ubytování není v našem vlastnictví ani ho neprovozujeme. Sjezdovka není uměle zasněžována, takže její provoz závisí na aktuálním množství sněhu a na rozhodnutí majitelů. Jedná se o soukromý vlek, který je však ideální pro děti. V okolí se nachází několik skiareálů, jako jsou Mladé Buky, Pec pod Sněžkou, Jánské Lázně a Malá Úpa, které jsou snadno dosažitelné autem.
Je možné si někde v okolí půjčit lyže, běžky nebo elektrokolo?
V okolí se nachází několik půjčoven lyží a běžek, například SKI Drahník v Horním Maršově nebo ETC SPORT ve Svobodě nad Úpou. Další možnosti najdete v Peci pod Sněžkou, Janských Lázních a Velké Úpě. Elektrokola si můžete zapůjčit na penzionu Liberta, který je kousek od nás. Další půjčovny najdete v Janských Lázních a Peci pod Sněžkou.
Jaká je minimální délka pobytu?
Minimální délka pobytu závisí na sezóně. Mimo hlavní sezóny (jarní prázdniny a léto) je minimální délka pobytu 2 noci. O hlavních sezónách je minimální délka 7 nocí (sobota-sobota). Specifické jsou pak Velikonoce (4 noci), Vánoce (4 noci) a Silvestr (6 nocí). O výjimky lze požádat individuálně.
Jaké jsou časy příjezdu a odjezdu?
Check-in je možný od 16:00, check-out nejpozději do 10:00. Případně lze řešit individuálně po domluvě.
Je nutné skládat kauci? Jak je to s platbou a storno podmínkami?
Ano, při příjezdu se skládá vratná kauce ve výši 5.000 Kč, kterou vám na konci pobytu vrátíme pokud bude vše v pořádku. Ohledně storno podmínek – Rezervace se potvrzuje zaplacením 50 % z celkové ceny pobytu. Storno podmínky jsou následující. Storno poplatky za ubytování nejsou účtovány v případě zrušení rezervace do 30 dnů před termínem příjezdu Objednatele. Objednatel je povinen doručit Provozovateli písemné oznámení o zrušení rezervace (e-mailem). Při zrušení rezervace 30 dní a méně před termínem příjezdu je účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny ubytování. Při zrušení rezervace méně než 14 dní před termínem příjezdu je účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny ubytování.
Je na chalupě dostupné Wi-Fi?
Ano, Wi-Fi je dostupné zdarma pro hosty.
Jak je to s parkováním? Jaká je dostupnost chalupy v zimě?
Parkování je možné zdarma přímo pod chalupou, kapacita je pro 3 auta pro každou chalupu. V zimním období doporučujeme zimní pneumatiky a do kufru sněhové řetězy. Přístupová cesta je udržovaná, ale je nutno počítat se sněhovými podmínkami a občasným náledím. Silnice je udržována kamenitou drtí.
Jaké vybavení je v kuchyni?
Kuchyně je plně vybavená včetně (lednice, sporáku, trouby, myčky, mikrovlnné trouby, kávovaru, nádobí, malé kuchyňské spotřebiče).
Jaké aktivity jsou v okolí? Jsou v okolí turistické trasy a cyklostezky?
V blízkosti chalupy je možné provozovat turistiku, lyžování, cyklistiku, koupání, běžkování, houbaření apod. Ano, v okolí se nachází několik značených turistických tras a cyklostezek. V okolí také prochází Stezka Českem.
Jak je to s úklidem po pobytu?
Pro udržení pořádku a pohodlí všech hostů je úklid časově náročný, a proto, pokud jej neprovedete sami, účtujeme poplatek za úklid. Chceme, abyste si naší chalupy vážili a zanechali ji v perfektním stavu i pro další návštěvníky. Pokud nebude základní úklid proveden, bude účtován poplatek 2.000 Kč. Tato částka bude stržena z vratné kauce.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Než nám napíšete, zkontrolujte nejčastěji kladené otázky, třeba zde najdete odpověď na váš dotaz. Pokud ne, napište nám.

Je možný pobyt s domácími zvířaty?
Bohužel ne. Ač máme zvířata rádi, jejich přítomnost v chalupách si nepřejeme.
Mohu si v chalupě uložit kolo nebo lyže?
Určitě ano, s tím jsme počítali. Chalupy jsou pro kolaře a lyžaře jako dělané. V naší kolárně/lyžárně můžete svá kola zavěsit na naše stojany. Pokud máte elektrokolo je možné jej i dobít s přístupných zásuvek. Nabíjecí kabely předpokládáme máte vlastní, jelikož každé kolo má jiný akumulátor a konektor. Co se týče lyží, ty je také možné zavěsit, a „promáchané“ oblečení vysušit.
Je nutné si brát vlastní ručník či přezuvky?
Co se týká ručníku, ty vám jsou k dispozici od nás. Přezuvek máme několik erárních kusů, kdyby někdo zapomněl, ale předpokládáme, že si vezmete vlastní, jelikož každý máme jiná chodila.
Je k dispozici káva do kávovaru?
Jelikož každý máme jiné chutě, tak kávu vám neposkytujeme. Kávovar je na zrnkovou kávu, co si přivezete, je na vás.
Jak je to s grilem? Je k dispozici? Co dřevěné uhlí?
Ano, gril s veškerým náčiním je k dispozici. Jeden pytel dřevěného uhlí také.
Jaká je kapacita chalupy?
Celková kapacita chalupy je až 15 osob.
Jaké jsou ubytovací podmínky / řád?
Naše ubytovací podmínky včetně ubytovacího řádu naleznete na našich webových stránkách v sekci „ceník a podmínky“, dále je také posíláme emailem s potvrzením rezervace.
Co je / není zahrnuto v ceně pobytu?
V základní ceně pobytu je zahrnuta spotřeba otopného dřeva. Naopak v ceně není zahrnuta spotřeba elektrické energie a rekreační poplatek obci. Při příjezdu se také platí vratná kauce, kterou vám na konci vrátíme v případě, že nezpůsobíte žádnou škodu.
Kdy a na jak dlouho můžeme přijet?
Přijet můžete kdykoliv, pokud je vámi vybraný termín volný. Minimální délka pobytu jsou 2 noci, maximální délka pobytu není nijak omezena. Delší pobyty (týdenní) jsou výhodnější.
Je k dispozici dětská postýlka?
Ano, dětská postýlka je k dispozici. Dále je k dispozici dětská jídelní stolička a dětský koutek s pastelkami a hračkami.
Jak funguje lyžařský vlek vedle chalup?
Lyžařský vlek v blízkosti našeho ubytování není v našem vlastnictví ani ho neprovozujeme. Sjezdovka není uměle zasněžována, takže její provoz závisí na aktuálním množství sněhu a na rozhodnutí majitelů. Jedná se o soukromý vlek, který je však ideální pro děti. V okolí se nachází několik skiareálů, jako jsou Mladé Buky, Pec pod Sněžkou, Jánské Lázně a Malá Úpa, které jsou snadno dosažitelné autem.
Je možné si někde v okolí půjčit lyže, běžky nebo elektrokolo?
V okolí se nachází několik půjčoven lyží a běžek, například SKI Drahník v Horním Maršově nebo ETC SPORT ve Svobodě nad Úpou. Další možnosti najdete v Peci pod Sněžkou, Janských Lázních a Velké Úpě. Elektrokola si můžete zapůjčit na penzionu Liberta, který je kousek od nás. Další půjčovny najdete v Janských Lázních a Peci pod Sněžkou.
Jaká je minimální délka pobytu?
Minimální délka pobytu závisí na sezóně. Mimo hlavní sezóny (jarní prázdniny a léto) je minimální délka pobytu 2 noci. O hlavních sezónách je minimální délka 7 nocí (sobota-sobota). Specifické jsou pak Velikonoce (4 noci), Vánoce (4 noci) a Silvestr (6 nocí). O výjimky lze požádat individuálně.
Jaké jsou časy příjezdu a odjezdu?
Check-in je možný od 16:00, check-out nejpozději do 10:00. Případně lze řešit individuálně po domluvě.
Je nutné skládat kauci? Jak je to s platbou a storno podmínkami?
Ano, při příjezdu se skládá vratná kauce ve výši 5.000 Kč, kterou vám na konci pobytu vrátíme pokud bude vše v pořádku. Ohledně storno podmínek – Rezervace se potvrzuje zaplacením 50 % z celkové ceny pobytu. Storno podmínky jsou následující. Storno poplatky za ubytování nejsou účtovány v případě zrušení rezervace do 30 dnů před termínem příjezdu Objednatele. Objednatel je povinen doručit Provozovateli písemné oznámení o zrušení rezervace (e-mailem). Při zrušení rezervace 30 dní a méně před termínem příjezdu je účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny ubytování. Při zrušení rezervace méně než 14 dní před termínem příjezdu je účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny ubytování.
Je na chalupě dostupné Wi-Fi?
Ano, Wi-Fi je dostupné zdarma pro hosty.
Jak je to s parkováním? Jaká je dostupnost chalupy v zimě?
Parkování je možné zdarma přímo pod chalupou, kapacita je pro 3 auta pro každou chalupu. V zimním období doporučujeme zimní pneumatiky a do kufru sněhové řetězy. Přístupová cesta je udržovaná, ale je nutno počítat se sněhovými podmínkami a občasným náledím. Silnice je udržována kamenitou drtí.
Jaké vybavení je v kuchyni?
Kuchyně je plně vybavená včetně (lednice, sporáku, trouby, myčky, mikrovlnné trouby, kávovaru, nádobí, malé kuchyňské spotřebiče).
Jaké aktivity jsou v okolí? Jsou v okolí turistické trasy a cyklostezky?
V blízkosti chalupy je možné provozovat turistiku, lyžování, cyklistiku, koupání, běžkování, houbaření apod. Ano, v okolí se nachází několik značených turistických tras a cyklostezek. V okolí také prochází Stezka Českem.
Jak je to s úklidem po pobytu?
Pro udržení pořádku a pohodlí všech hostů je úklid časově náročný, a proto, pokud jej neprovedete sami, účtujeme poplatek za úklid. Chceme, abyste si naší chalupy vážili a zanechali ji v perfektním stavu i pro další návštěvníky. Pokud nebude základní úklid proveden, bude účtován poplatek 2.000 Kč. Tato částka bude stržena z vratné kauce.